Menu
Your Cart

Informații despre livrare

OPTIUNI DE EXPEDIERE

Produsele comercializate de catre SC Onycos Business SRL sunt livrate folosind compania de curierat rapid Sameday. Costul standard al transportului este 19 RON, costul final va fi calculat automat în platforma, in functie de greutate sau km. suplimentari, înainte de finalizarea comenzii și este suportat de client. Atat in Bucuresti, cat si in tara, taxa de transport pentru produsele grele/voluminoase va fi adaugata automat in cosul de cumparaturi.

Livrarea se face în 1-2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii pe email, exceptând zilele de duminica, precum și sarbatorile legale. Termenul poate fi prelungit pana la 30 de zile, conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online. Pot exista excepții prin care produsul comandat nu se găsește pe stoc. Acesta se va comanda din stocul furnizorului și va fi livrat în termen de maxim 30 de zile.

Pentru comenzile achitate prin ordin de plata, livrarea se va efectua după confirmarea incasarii sumei în contul bancar al SC Onycos Business SRL.

Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.Livrarea produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda a fost confirmata de dumneavoastra la telefon unuia din operatorii nostrii.Din momentul confirmarii comezii veti fi contactat pe e mail sau telefonicsi astfel veti intra in posesia numaruluide AWB , avand posibilitatea da a urmari unde se afla coletul dumneavoastra direct pe site-ul firmei de curierat .

Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. In mod normal in 24- 48 de ore de la confirmarea unei comenzi primiti produsul acasa daca produsul respectiv se afla pe stocul nostru sau la unul din importatori.Daca in anumite cazuri produsul nu se afla pe stoc, un operator va va comunica telefonic sau pe email durata de expediere a produselor comandate.

Toate produsele sunt noi, sigilate si livrate in ambalajul original al producatorului, insotite după caz de instrucțiuni de montaj sau utilizare în limba romana, certificat de garantie, certificat de conformitate. Dacă acestea lipsesc prin excepție din colet, pot fi furnizate pe email, la cererea clientului.

Dacă la livrarea produsului sunt semnalate deteriori majore ale ambalajului, clientul trebuie sa intocmeasca un proces verbal de constatare împreuna cu agentul de livrare.

Clientul are obligatia de a verifica integritatea produsului în maxim 24 de ore de la primirea coletului și de a semnala defecțiunile, în scris printr-un email, însoțit de poze demonstrative.

Produsele se pot verifica la livrare doar daca s-a ales in prealabil optiunea deschidere colet.

Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.




Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.