La
galusca.ro ai dreptul sa platesti dupa ce verifici coletul
Platesti dupa ce deschizi coletul verifici si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice, contra unei taxe de 5 (cinci) RON.
Cum functioneaza?
In
momentul primirii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului
pentru a verifica starea produsului/produselor livrate.
Acest
serviciu ofera doar posibilitatea
de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a
verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca in
urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare
perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme
de tip estetic, poti refuza comanda. Pentru a face acest lucru trebuie sa
completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul
livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca a
fost achitata online comanda si in urma deschiderii coletului ai decis
returnarea acesteia, suma achitata online va fi restituita in contul din care
ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.
In cazul
comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii
coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in
stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii
comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Cine achita transportul?
In cazul
refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”,
taxele de transport nu trebuie achitate de catre cumparator.